پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

آِیا تبلت نوکیا در راه است!؟

کارشناسان اعلام کردند که حتی اگر شرکت نوکیا تصمیم به تولید رایانه لوحی داشته باشد، این اتفاق در آینده نزدیک رخ نخواهد داد و نوکیا فعلا بر این محصول تاکید نخواهد داشت.

برخی کارشناسان بازار بر این باورند که شرکت نوکیا در شرایط کنونی باید تمرکز بیشتری بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند داشته باشد و با توجه به اینکه طی ماه‌های اخیر از محبوبیت آن در این بازار بسیار کاسته شده است، بهتر است که این شرکت در شرایط کنونی وضعیت خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بهبود بخشد و پس از آن وارد بازار رایانه‌های لوحی شود.

در این میان بررسی شرایط کنونی نشان داده است که "استیفِن ایلاپ " مدیرعامل شرکت نوکیا بر تولید تلفن‌همراه تمرکز دارد و هیچ قصدی برای تولید رایانه لوحی ندارد.

مدیرعامل شرکت نوکیا با شرکت در کنفرانس D9 اعلام کرد شرکت او زمانی که در بازار جهانی به ثبات برسد و شرایط مناسبی پیدا کند، رایانه لوحی پیشرفته و قابل ملاحظه‌ای را وارد بازار جهانی خواهد کرد.
او در این خصوص گفت: «مهندسان ما در حال کار کردن روی محصولاتی هستند که می‌تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند و تاکنون نمونه آن‌ها در بازار عرضه نشده است. ما می‌توانیم با بهره‌گیری از فناوری شرکت مایکروسافت و نرم‌افزارهای ساخت آن، نسل جدید رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز را تولید کنیم. در این میان ما همچنین می‌توانیم نیازهای نرم‌افزاری خود را از دیگر شرکت‌ها نیز تامین کنیم».

اگرچه شرکت نوکیا بخش اصلی فعالیت‌های خود را بر سیستم‌عامل ویندوزفون مایکروسافت متمرکز کرده است، اما این گفته ایلاپ مبنی بر احتمال تامین نیاز نرم‌افزاری آن‌ها از شرکت‌های دیگر مربوط به استفاده از سیستم‌عامل متن‌باز Meego می‌شود که نوکیا طی 6 سال گذشته آن را با همکاری شرکت‌های مختلف تکمیل کرد. این سیستم‌عامل در اصل نسخه‌ای از سیستم‌عامل لینوکس است.

منبع: جی اس ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد