پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

رویایی ترین هتل جهان ! + تصاویر

رویایی ترین هتل جهان ! + تصاویر

هتل "رادیسون بلو" برلین از نگاه بسیاری از کارشناسان و گردشگران لوکس ترین هتل جهان است.
اتاق های این هتل لوکس مشرف به بزرگترین آکواریوم استوانه ای جهان موسوم به "آکوادوم" هستند. میهمانان هتل می توانند با استفاده از آسانسور شیشه ای به رستوران تعبیه شده در طبقه آخر مراجعه و از مناظر دیدنی آکواریوم استوانه ای با ارتفاع بیش از 25 متر دیدن کنند.

ادامه مطلب ...

طلاق‌های عجیب و خنده‌دار ایرانی !!!

طلاق‌های عجیب و خنده‌دار ایرانی !!!

طلاق‌های عجیب و خنده‌دار ایرانی !!! -www.jazzaab.ir
 
 
هنوز کارد به استخوانشان نرسیده است؛ مجال زندگی آن‌قدر هم که فکر می‌کنند تنگ نشده؛ نه مشکلی ریشه‌ای دارند نه معضلی غیرقابل حل؛ فقط بی‌حوصله‌اند، عجول و کم‌طاقت.گاهی هم خصلت‌های عجیب دارند و انتظارات عجیب‌تر.این طور می‌شود که بعد از دعوا و جار و جنجال، قهر و دلخوری و شکستن ظرف و ظروف خانه بر سر هم، راهی دادگاه می‌شوند.می‌روند تا غیرمعمول‌ترین تقاضاهای طلاق را بنویسند و عجیب‌ترین جدایی ها را رقم زنند.
با بررسی در مورد پرونده‌های طلاق در یک سال گذشته، مشخص شده که برخی از این تقاضاها دلایل بسیار پیش‌پاافتاده و حتی عجیب و خنده‌دار دارند.هرچند تعداد این تقاضاها روز به روز زیادتر می‌شود اما بسیاری از آن‌‌ها بیشتر به شوخی شبیه‌اند تا واقعیت.برخی از این تقاضاها منجر به صدور حکم طلاق می‌شوند و تعدادی هم نمی‌شوند؛ اما همه آن‌ها یا تعجب‌آورند یا خنده‌دار.

ترس از صاحب‌خانه

ادامه مطلب ...

بازجویی از مردی که 14 سال حامله بود! +عکس

ک مرد تایوانی- آمریکایی که ادعا می کرد پس از پیوند رحم از طریق لقاح مصنوعی توانسته باردار شود، بعد از 14 سال به جرم دروغگویی و منحرف ساختن دانشمندان به دادگاه احضار شد.

لی مینگوی تایوانی - آمریکایی که ادعا می کرد با پیوند رحم و لقاح مصنوعی باردار شده است، دروغگوست و برای ارائه توضیح باید به دادگاه سین سیناتی مراجعه کند.



این شبکه تلویزیونی چین افزود: وی با ایجاد وب سایت، وضعیت فیزیکی خود را برای هوادارانش تشریح می‌کرد و زمان روی شبکه قرار گرفتن آن در سال 1995 میلادی بوده است و عجیب ترآنکه وی فراموش کرده بود خبر زایمانش را نیز منتشر کند.

گفتنی است شبکه مذکور مدعی است که مینگوی تایوانی فردی دروغگوست زیرا دوران بارداری انسان از 9 ماه فراتر نمی رود و او 14 سال باردار باقی مانده است.

 آپلود سنتر

تصاویر کودکی که او را شیطان می دانستند !!

پسر 8 ساله دیپاک کومار که در هند زندگی می کند با قطعات بدن دوقلویش در وسط سینه متولد شد. مردم محل فکر های وحشتناکی در باره او می کردند.

برخی می گفتند او شیطانی در بدن انسان است.

به گزارش پرشین وی ، قاصد نوشت: ولی خوشبختانه کمک های داوطلبانه مردم برای هزینه عمل جراحی او به خوبی دریافت شد و دوقلوی ناقص از روی بدن این پسر حذف شد.


Persianv.com At site

ادامه مطلب ...

تصاویر: مرد 2.35 متری در مراسم کیم جونگ ایل

متوسط قد کره ای ها 166 سانتی متر است، در حالی که در مراسم تدفین رهبر فقید کره شمالی وجود مردی که قدش دو برابر سایرین بود، توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

تصاویر: مرد 2.35 متری در مراسم کیم جونگ ایل

به گزارش خبر آنلاین، همانطوری که در تصویر می بینید این فرد کسی نیست جز میونگ هون از ستارگان مسابقات بسکتبال ان.بی.ای که در مراسم تدفین، کنار سربازان حاضر شده است.

این عکس در میان صدها عکس خبری که آسوشیتدپرس از مراسم منتشر کرد، توجه جهانیان را به خود جلب نمود.

تصاویر: مرد 2.35 متری در مراسم کیم جونگ ایل

ازدواج دختر 9 ساله با یک سگ به زور خانواده +عکس

ازدواج دختر 9 ساله با یک سگ به زور خانواده +عکس
رسانه‌های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک دختر هندی اهل یکی از قبایل این کشور مجبور شد تا با یک سگ ازدواج کند.

کارنامونی هاندسا دختر 9 ساله اهل قبیله سانتال در یکی از روستاهای دورافتاده در 60 کیلومتری شهر کلکته است که پدر و مادر وی به همراه بزرگان قبیله، او را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند.
 
ازدواج دختر 9 ساله با یک سگ به زور خانواده +عکس ، www.irannaz.com

این در حالیست که بزرگان قبیله سانتال این اقدام را دور کردن روح شیطان و  افسون‌های پلید از این قبیله دانسته و اعلام کردند این نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو می‌شود.

بزرگان قبیله نیز طی گفت‌و‌گوی خود با رسانه‌های دولتی هندوستان گفتند که این ازدواج هیچ تاثیری بر زندگی این دختر نمی‌گذارد و او را از شر ازدواج دوباره در سن جوانی راحت می‌کند.

به گزارش ایران ناز ازدواج میان این دختر و سگ مذکور که «باچان» نام دارد، با حضور 100 مهمان و بزرگان قبیله صورت گرفت. بر اساس گزارشات موجود، قبیله «سانتال» از بزرگ‌ترین قبایل هند است.