پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

مار پیتون بعد از خوردن تمساح ترکید


یک مار پیتون بزرگ بعد از خوردن تمساح در ایالت فلوریدای آمریکا ترکید.

 این حادثه در مرداب یکی از مناطق حمایت شده ایالت فلوریدای آمریکا رخ داد.

مسئول منطقه حمایت شده در این باره گفت: در این حادثه یک مار 4 متری به تمساح حمله کرد و آن را خورد. اندازه این تمساح کمتر از 2 متر بود، اما قدرت عضلاتش باعث شد بدن پیتون پاره شده و بترکد.
 
پروفسور فرانک ازوتی از دانشگاه فلوریدا در این باره گفت: دیدن چنین درگیری های مرگباری بسیار نادر است. احتمالاً تمساح با پنچه های تیزش معده پیتون را پاره کرده که این مسئله باعث ترکیدن بدن پیتون و مرگ هر دو حیوان شده است.

کفش 155 میلیون تومانی با 1000 سال گارانتی

کفش 155 میلیون تومانی با 1000 سال گارانتی

بهترین قطعات از بهترین جواهرات گرد هم آمده تا کفش زنانه 155 میلیون تومانی توسط جواهری بورگز در لندن ساخته شود.

طراح انگلیسی با قرار دادن بیش از 2200 قطعه الماس هنر و ظرافت فوق العاده ای را در دور تا دور این کفش بکار برده است. طلای با عیار 24 و بسیار با دوام و 2200 الماس خوش نقش به وزن 30 قیراط توسط جواهر ساز معروف کریستوفر مایکل شلیس بکار گرفته شده است.

گفته می شود سازنده 3 سال وفت صرف ساخت آن نموده است و به همین دلیل 1000 سال گارانتی برایش در نظر گرفته شده است.

سازنده تنها یک جفت از آنرا ساخته و برای دادن سفارش جدید باید چند سال در صف منتظر ماند.

نام آنرا Eternal Diamond Stiletto گذاشته اند. قیمت 155 میلیون تومان قیمت پیشنهادی است و شرکت سازنده منتظر دریافت قیمتهای پیشنهادی در این باره است.

ارزش کار روی این محصول فوقا العاده کمتر از کار روی مجسمه توتانخامون یا بوگاتی ورون نیست.




ادامه مطلب ...

مردی 200 هزار مورچه را برای اثر هنری کشت

یک هنرمند برای ساخت یک تابلو از 200 هزار مورچه استفاده کرد.

کریس ترومن این مخلوقات کوچک را به صورت زنده و در دسته‌های 40 هزارتایی خرید. هر کدام از این دسته‌ها 330 پوند قیمت داشتند.

این مرد 32 ساله، سپس این حشرات را کشت و با استفاده از انبرک و با دقت بسیار بالا هر کدام از این مورچه‌ها را در جای خود قرار داد.

اثر نهایی که دارای ابعاد 1.21 در 1.06 متر است نزدیک به 35 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

آقای ترومن که از کالیفرنیای آمریکاست اقرار کرد که قرار دادن این تعداد مورچه در جای خود کار بسیار سختی بوده است.

او حتی در نیمه‌های کار به دلیل کشتن این تعداد مورچه دچار عذاب وجدان شد و این کار را رها کرد.

او در این باره گفت: انجام این کار چند سال به طور کشید، چرا که در قسمتی از کار من به دلیل کشتن این تعداد مورچه احساس بدی پیدا کردم و ادامه کار را به مدت 1 سال متوقف کردم. اما بعدها حس کردم اگر من این کار را تمام نکنم مرگ مورچه‌ها بدون فایده خواهد بود و به همین دلیل باز کار خود را آغاز کردم.

حمل و نقل هر دسته از مورچه‌ها نیز نزدیک به 500 پوند هزینه داشت.

او در این باره گفت: زمانی که من 5 سالم بود برای اولین بار سعی کردم به حیات هوشمند آسیب وارد کنم. یک بار من و برادرم به یک لانه مورچه حمله کردیم و توسط مورچه‌های قرمز گزیده شدیم. من می‌خواستم با این کار به دوران کودکی خود بازگردم.

او در ادامه گفت: من در ابتدا سعی کردم هر کدام از مورچه‌ها را با دست بگیرم، اما به زودی متوجه شدم انجام این کار می‌تواند سال‌ها زمان ببرد. اما در نهایت به اینترنت رفتم و متوجه شدم می‌توان این حشرات را به صورت دسته‌ای خریداری کرد.

مردم در نگاه اول به این تابلو عکس‌العمل‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. بعضی می‌گویند این اثر کاملا بی‌فایده و وحشت‌ناک و غیرعادی است و عده‌ای دیگر معتقدند ساخت این تابلو جالب است. اما بعد از مدتی فکر کردن سوالات پیچیده‌تری به ذهن بازدید کنندگان می‌رسد. آیا کشتن این تعداد مورچه برای ساخت یک اثر هنری مشکلی ندارد؟ ارزش یک مورچه چه قدر است؟

چاقترین زن بریتانیا : پزشکان مرا رها کرده‌اند تا بمیرم

چاق‌ترین زن بریتانیا ادعا کرده است که او را رها کرده‌اند تا بمیرد.

او اکنون 7 سال است که منتظر انجام یک عمل جراحی حیاتی است.شارون موسیملر که اکنون نزدیک به 285 کیلو وزن دارد از سال 2003 تا کنون در بیمارستان و خانه به سر برده است.

این زن که مادر 4 فرزند است از سال 2005 تحت مراقبت 24 ساعته است تا شاید چاقی مفرط او درمان شود. اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته موفقیتی در این مورد حاصل نشده است.

این زن 40 ساله اکنون ادعا کرده‌ است که پزشکان به او گفته‌اند به دلیل اندازه بزرگ و وزن زیادش امکان انجام عمل جراحی برای کاهش وزن او وجود ندارد.

ادامه مطلب ...

نوزادی که خونش صورتی است

پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است.

به گزارش مهر، خون این نوزاد دختر که در بیمارستان کودکان "هوبی" تحت مراقبت است به جای رنگ قرمز به رنگ صورتی است.

پزشکان پس از انجام اولین آزمایشات در هفتمین روز زندگی این نوزاد اعلام کردند که با وجود برخورداری از خون صورتی، کاملا سالم است اما پس از گذشت 20 روز از تولد، علائم بیماری جسمی در این نوزاد بروز یافت. این علائم شامل افزایش چربی خون و هموگلوبین بود.

پس از انتقال به بیمارستان "هوبی" در این نوزاد دختر، بیماری های "هایپرلیپیدمیا" با علائم بیماری "هپاتوسپلنومگالی"، عفونت ریوی، کم خونی و رتینوپاتی تشخیص داده شد.

این نوزاد چینی درحال حاضر 40 روز از زندگی خود را پشت سر گذاشته است.

یک میلیون دلار جریمه رانندگی با سرعت۲۹۰ کیلومتر در ساعت

یک میلیون دلار جریمه رانندگی با سرعت۲۹۰ کیلومتر در ساعت

راننده سوئدی که از او نامی برده نشده است با اتومبیلی نظیر این مرسدس مدل SLS AMG رانندگی می کرده است.

مسئولان دادگاهی در سوییس می گویند احتمال دارد یک مرد سوئدی را به جرم رانندگی با سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت (معادل ۱۸۰ مایل در ساعت) به مبلغ ۱ میلیون و ۸۰ هزار فرانک سوییس (معادل یک میلیون دلار آمریکا یا ۶۵۶ هزار پوند انگلستان) جریمه کنند.

در صورت قطعی شدن حکم دادگاه، رکورد جهانی سنگین ترین جریمه رانندگی شکسته خواهد شد.

این راننده ۳۷ ساله که نامی از او برده نشده، در حدود ۱۷۰ کیلومتر در ساعت بیشتر از حد مجاز مشغول رانندگی بوده است.

در قوانین کشور سوییس، مبلغ جریمه رانندگی بر اساس ثروت راننده و میزان سرعت ثبت شده در هنگام رانندگی تعیین می شود.

رکورد قبلی بیشترین مبلغ جریمه رانندگی مربوط به یک راننده سوییسی می شود که در ماه ژانویه گذشته به مبلغ ۲۹۰ هزار پوند جریمه شد.

یک سخنگوی پلیس محلی در مورد پرونده جدید سرعت بالای رانندگی در این کشور گفته است که هیچ چیز نمی تواند رانندگی با سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت را توجیه کند.

این سخنگوی پلیس معتقد است که رانندگی در چنین سرعتی غیر قابل کنترل است زیرا حتی در صورت ترمز شدید، اتومبیل ۵۰۰ متر جلوتر متوقف خواهد شد.

در حال حاضر اتومبیل این راننده متخلف (مرسدس SLS AMG) توقیف شده است و احتمال دارد او برای پرداخت چنین جریمه ای مجبور شود روزانه مبلغی در حدود ۳۶۰۰ فرانک سوییس را تا ۳۰۰ روز پرداخت کند.

مبلغ جرایم رانندگی در کشورهای مختلف جهان بسیار متفاوت است اما به هر شکل عده ای معتقدند معمولا مبالغ بالای جریمه در بازداشتن رانندگان از ارتکاب جرایم سنگین رانندگی موثر است.

در ایران هم با وجودیکه در سالهای اخیر پلیس راهنمایی و رانندگی این کشور اقدام به افزایش مبلغ جریمه های رانندگی و یا تنبیه هایی نظیر ابطال گواهینامه، حبس و شلاق (برای سرعت های بالا) کرده است اما هنوز جریمه های رانندگی در ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر جهان از نظر مالی بسیار سبک تر است.

در موردی مشابه تخلف سرعت بالای این راننده سوئدی، در اسفندماه سال گذشته پلیس راهور تهران اعلام کرد که گواهینامه یک زن را به جرم رانندگی با سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراه نیایش باطل کرده است.

این در حالی است که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرده که رانندگان زن نسبت به مردان ۸۰ درصد بیشتر به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه می کنند.

دستگاه پخت پیتزا مخصوص داخل ماشین

در روزگاری که با استفاده از درگاه USB کامپیوتر می‌توان هر وسیله‌ای را بکار انداخت، چندان تعجب آور نیست وقتی که نوعی اجاق برقی برای پخت پیتزا در خودرو به بازار آید!


این دستگاه که نیروی مورد نیاز خود را به وسیله سوکت ۱۲ ولت فندک اتومبیل تامین می‌کند، محصول شرکت Port-Pizza است و ۳۶ دلار قیمت دارد. حال اینکه پخت پیتزا درون اتومبیل چه لذت و ضرورتی دارد را باید از خریداران این دستگاه غیر ضروری پرسید!