پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

نسخه بتای "آفیس 365 " از راه رسید

مایکروسافت یک نسخه بتای عمومی از نرم افزار آفیس 365 خود را در دسترس عموم قرار داده است.

به نقل از تک تری، تفاوت این نسخه از نرم افزار آفیس با نسخه های قبلی آن اتکاء این نرم‌افزار به فناوری کلود است. این در حالی است که نسخه های قبلی آفیس امکانات محدودی برای کاربران آنلاین داشتند.

حال مایکروسافت با عرضه این محصول متفاوت در تلاش است تا توجه کاربران وب و اینترنت را هم به محصولات خود جلب کند.

امکانات این آفیس که به طور آنلاین با استفاده از سرورهای متعدد مایکروسافت عرضه می شود در 38 کشور جهان و از جمله بسیاری از کشورهای اروپایی ، آسیایی و آمریکا در دسترس است. امکانات آفیس 365 به شیوه های مختلف و در انواع متنوع طراحی شده تا کاربران و به خصوص کاربران تجاری بتوانند بر اساس نیازهایشان از بسته های متفاوتی از این سرویس بهره مند شوند.

در آفیس 365 امکانات نرم افزارهای مشهور و جانبی آفیس اعم از ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت گنجانده شده تا کاربران تنها با استفاده از مرورگر اینترنتی خود بتوانند به این امکانات دسترسی داشته باشند. به اشتراک گذاری انواع فایل و ویرایش آنها نیز با استفاده از کلمه عبور و سرویس SharePoint Online ممکن خواهد بود.

Lync Online یکی دیگر از امکانات این مجموعه است که به کاربران امکان می دهد از طریق یک مسنجر صوتی و ویدیویی با دوستان و همکارانشان گفت‌وگو کنند و قرارهای کاری مشترک ترتیب داده و در مورد برنامه های آفیس به بحث و تبادل نظر بپردارند.

Exchange Online یکی دیگر از بخش های این سرویس برای تبادل ایمیل، استفاده از تقویم آنلاین، ایجاد فهرست تماس و همگام سازی اطلاعات کاربر بر روی رایانه شخصی، تلفن همراه در نظر گرفته شده و با رایانه های شخصی، مک، آیفون، آندروید ، بلک بری و ویندوز فون سازگار است.

منبع

خواستگاری ستاره فوتبال از خانم خبرنگار !

خواستگاری ستاره فوتبالی از خانم خبرنگار!آتی نیوز: یکی از ستارگان فوتبال ایران که زمانی در یکی از تیم‌های مطرح پایتخت نیز بازی می‌کرده دلبسته یکی از خانم‌های خبرنگار ورزشی شده است.

شنیده ایم این جوان عاشق پیشه حتی برای خانم “د.الف” مقداری طلا نیز به عنوان هدیه خریده و از او نیز خواستگاری کرده هرچند هنوز جواب مشخصی دریافت نکرده است.
البته این ستاره اکنون حال و روز خوشی در فوتبال ایران نداشته و دیگر نشانی از آن بازیکن آماده چند سال قبل ندارد اما ظاهرا احساساتش بسیار قویتر شده است!

هرچه باشد امیدواریم این پیوند فرخنده هرچه زودتر اتفاق بیفتد تا ضمن اینکه فوتبالیست های کشورمان با اهالی رسانه، ارتباط بهتری پیدا کنند، خبرنگاران نیز بتوانند اخبار مفیدتری را از این قشر در اختیار خوانندگان قرار دهند.

مردی بر روی صورتش 300 سوراخ دارد !! +عکس

مردی که برروی صورتش 300 سوراخ دارد!! + عکسلوییس آنتونیو آ گرو که در کشور کوبا زندگی می‌کند به خاطر این اقدامش بسیار معروف شده است.
صورت وی در حال حاضر دارای 300 سوراخ می‌باشد.

ادامه مطلب ...

هواپیمای 70 کیلویی هم ساخته شد! (+عکس)

این هواپیما می‌تواند وزن برخاستی در حدود 200 کیلوگرم را تحمل کرده و سرعت برخاست آن 70 کیلومتر در ساعت است.

 یک مهندس هوانوردی فنلاندی موفق به ساخت یک هواپیمای تک سرنشین نانوی منحصربه فرد شده است.

به گزارش ایسنا، این پروژه که «FlyNano» نام گرفته از یک ماده کامپوزیتی فیبر کربن ساخته شده که آین هواپیما را بسیار سبک کرده است.

 وزن کلی این هواپیما تنها 70 کیلوگرم است. این درجه وزنی در حقیقت به قدری این هواپیما را سبک می‌کند که احتمالا خلبان آن بسته به مسیر پروازی احتیاجی به اخذ گواهینامه برای پرواز با آن نداشته باشد. این هواپیما از روی آب بلند شده و فرود می اید و قرار است در سه مدل تولید شود.
 
یک مدل تنها با برق کار می‌کند و دو مدل دیگر مبتنی بر سوخت هستند. مدل برقی این هواپیما از یک موتور 20 کیلوگرمی برخوردار است. دو هواپیمای دیگر که با موتورهای سوختی کار می‌کنند به ترتیب با نیروی 24 تا 35 اسب بخار حرکت می‌کنند. حداکثر سرعت این هواپیماها 140 و حداقل 70 کیلومتر در ساعت است.
 
طول بالهای هواپیمای FlyNano پنج متر است. این هواپیما می‌تواند وزن برخاستی در حدود 200 کیلوگرم را تحمل کرده و سرعت برخاست آن 70 کیلومتر در ساعت است.
 
این خودرو در حالت نظری می‌تواند بسته به مدل انتخابی برای پرواز با یکبار سوخت‌گیری یا شارژ شدن تا 70 کیلومتر را پرواز کند.

قیمت هر هواپیما 39 هزار دلار است. هواپیمای FlyNano به طور رسمی در نمایشگاه آئرو 2011 فردریش‌هافن آلمان که از 13 تا 16 آوریل ادامه دارد، معرفی شد.