پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

اس ام اس عاشقانه دی 90

فلک در دفتر عشقم قلم زد ، چه اوقات خوشی داشتم بهم زد ، الهی ای فلک چرخت نگردد ،‌ که چرخت ارزوهامو بهم زد

 

اس ام اس عاشقانه

فتوای جدید : یاد کردن رفقا گناهیست بزرگ!

خوشم میاد اهل گناه نیستی!

اس ام اس عاشقانه

کلافه شدن یعنی: دلتنگ کسی باشی که نیست و حوصله ی کسی را نداشته باشی که هست!

اس ام اس عاشقانه

گاه ای نازک دلم یاد رویت میکند ، گاه با دیدار گل یاد بویت میکند ، گاه با دلواپسی در کنار پنجره ، از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند

اس ام اس عاشقانه

من اگر انقدر که به یاد تو هستم یاد خدا بودم ان جهان نیمی از بهشت مال من بود

اس ام اس عاشقانه

گرچه یاران فارق اند از یاد من ، از من ایشان را هزاران یاد باد...

اس ام اس عاشقانه

بر دوش دلم بار غمت سنگین است ، دور از تو همیشه قلب من غمگین است

اس ام اس عاشقانه

اب نخواسته دادن همیشه مراد نیست ، گاه اب میدهند تا قربانی ات کنند

اس ام اس عاشقانه

تنهایی را بهانه کردم گریستم تا کسی نداند عاشق کیستم ، تنهایی بهانه ای بیش نبود ، هر چه بود در قلبم فقط یاد تو بود

اس ام اس عاشقانه

فهمیدی تصادف کردم ؟ بذار برات بگم ، تو جاده چشات ، اتوبان نگات ، خوردم به خوبیات ، چپ کردم واسه صفات ، قربون وفات ، عزت زیاد!!!

اس ام اس عاشقانه

به قاصدک زندگیت بگو هیچ چیز نمیتونه یادتو از دلم بیرون کنه حتی فاصله ها

اس ام اس عاشقانه

دروغ ترین حرف: عشق

زیباترین حرف: دل

بدترین حرف: شکست

اگه این جمله ها رو کنار هم بزاری  میشه عشق دلی را شکست

اس ام اس عاشقانه

با غم، امشب زیر لب هر دم صدایت میکنم، اشک میریزم دو چشمم را فدایت میکنم، در نگاه خسته ات دنبال حرفی تازه ام، هرچه میخواهی بگو، من هم دعایت میکنم

اس ام اس عاشقانه

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم: تا گل من هست زندگی باید کرد!

 

اس ام اس عاشقانه

حسادت نکن…!

 این که بعد از تو بغل گرفته ام…

زانوی غم است!

اس ام اس عاشقانه

این تیر €———>

بخوره به قلب کسی که قدر گلی مثل تو رو ندونه

اس ام اس عاشقانه

تا حالا به دو تا چشمات توجه کردی؟

با هم میخوابن

با هم بیدار میشن

باهم میخندن

با هم گریه میکنن

ولی هیچ وقت همدیگرو نمیبینن

اینو میگن دوست داشتن!

دوست دارم حتی اگه نبینمت!!!!

اس ام اس عاشقانه

توی کلبه توی بیشه رو بخار پشت شیشه مینویسم تو عزیزی از گذشته تا همیشه

اس ام اس عاشقانه

هوا خوب و بدش فرقی نداره ! به هوای تو نفس میکشم هنوز!

اس ام اس عاشقانه

و پاییز، ثانیه به ثانیه در گذر است، یادت نرود، اینجا کسی هست که به اندازه ی برگهای رقصان پاییز برایت آرزوی آرامش و خوشبختی دارد

اس ام اس عاشقانه

عشق مهمانی مودب است که ورودش را با ضربه های قلب اعلام می کند

۱۰ مکان شگفت انگیز زمین که می توانید با نقشه های ماهواره ای Goog

در طول این سالها ما به شما کمک کرده ایم تا سفرهای مجازی بسیاری داشته باشید. خیلی واقعی نیست اما با استفاده از مرورگر خود می توانید در نقاط  داغ جهان پرسه بزنید و سرگرم شوید. Google Maps علاوه بر اینکه به ما کمک می کند راه خود را گم نکنیم استفاده های دیگری نیز دارد. حتی اکر شما یک کاشف بی باک هم باشید، شانس این وجود ندارد که بتوانید نقاط شکاف دار این سیاره آبی بزرگ را از نزدیک ببینید. سفر به برخی از این مکان ها امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که مسافران باید به Google Maps رجوع کرده و تصویری اجمالی از این شگفتی های زمین را ببینند.

در اینجا به گلچینی از مکان های دیدنی زمین اشاره میکنیم:

ادامه مطلب ...