پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

کاپیتان استقلال رفتنی شد/آبی‌پوشان به دنبال مدافعان ملی‌پوش سپاه

کاپیتان استقلال رفتنی شد/آبی‌پوشان به دنبال مدافعان ملی‌پوش سپاهان
نام یکی از مدافعان ملی پوش سپاهان در لیست فصل آینده استقلال تهران است.


 
برنا: مشکلات عدیده استقلال در خط دفاعی مسوولان این باشگاه را مجاب کرده که برای فصل آینده به دنبال جذب مدافعی شناخته شده باشند.
ادامه مطلب ...

خودسوزی دختر جوان مقابل چشمان نامزدش

خودسوزی دختر جوان مقابل چشمان نامزدش دختر جوان وقتی متوجه ارتباط پنهانی نامزدش با دختری غریبه شد، مقابل چشمان مرد جوان، خودسوزی کرد و جان باخت.

ادامه مطلب ...

پایان دنیا امروز ساعت شش عصر است!

پایان دنیا امروز ساعت شش عصر است!
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به اظهارات اخیر "هارولد کامپینگ" واعظ مسیحی در آمریکا نوشت: وی معتقد است فردا بیست و یکم می ۲۰۱۱ در ساعت ۶ بعد از ظهر دنیا به آخر رسیده و نابود می شود.


به گزارش مهر، روزنامه ایندیپندنت امروز در گزارشی به اظهارات اخیر یک واعظ مسیحی در آمریکا اشاره کرد و نوشت: هارولد کمپینگ معتقد است فردا ساعت ۶ بعد از ظهر دنیا به آخر رسیده و کاملا نابود می شود.

این واعظ مسیحی در ایالت کالیفرنیا با داشتن ۶۶ ایستگاه رادیویی در آمریکا توانسته این پیش بینی را به گوش میلیونها شهروند برساند. همچنین با انتشار و نصب بیش از ۲ هزار بیلبورد دست به تبلیغ این ایده زده است.

کمپینگ در خارج از آمریکا نیز بیکار ننشسته و با ترجمه بیانیه خود به ۴۸ زبان زنده دنیا آنها را در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، امارات، روسیه و ترکیه منتشر کرده است.

این واعظ مسیحی معتقد است بر اساس معادلات ریاضی توانسته به رازهای کتاب مقدس پی ببرد و زمان پایان جهان را تشخیص دهد. البته وی یک بار در سال ۱۹۹۴ نیز پایان جهان را پیش بینی کرده بود که پس از دروغ از آب در آمدن آن ادعا کرد که نتوانسته برخی از مقاطع کتاب مقدس را به طور عمیق درک کند. 
 
 

دنیا در جستجوی این 2 زن است + تصاویر

به گزارش مشرق، برنا به نقل از رویترز نوشت ، "موسی ابراهیم" سخنگوی رژیم قذافی شب گذشته در اظهاراتی فرار زن و دختر و وزیر نفت لیبی به تونس را تکذیب کرد.

با وجود اعلام رسمی حضور زن و دختر قذافی در تونس از سوی آمریکا و برخی مقامات امنیتی تونس، قذافی همچنان می گوید که زن و دخترش در طرابلس و در کنارش هستند.

وی تاکید کرد: صفیه همسر سرهنگ قذافی و عایشه دختر وی در سلامت کامل بوده و در طرابلس حضور دارد.

 

ادامه مطلب ...