پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پی سی وب

عکس های جالب و دیدنی دانلود نرم افزار دانستنیها مدل

پروفایل پیش فرض در ویندوز 7 را به صورت دلخواه تنظیم کنید

هر بار که شما یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنید احتمالا ۱۰ یا ۱۵ دقیقه را صرف تنظیمات حساب کاربری می کنید. این عمل برای یک بار یا دو بار احتمالا زیاد خسته کننده نیست اما اگر بخواهید تعداد زیادی حساب کاربری با تنظیمات پایه مشابه بسازید به آن صورت که خودتان می خواهید احتمالا از دامنه حوصله شما فراتر خواهد بود و بسیار کسل کننده و عذاب آور خواهد شد.


 

شما می توانید با یکبار انجام تنظیمات و انجام یک سری از مراحل این تنظیمات را به تنظیمات پیشفرض پروفایل حساب کاربری ویندوز تبدیل کنید. برای این کار باید اشتراک را به همان ترتیبی که دوست دارید همیشه ساخته شود ایجاد می کنید و سپس آن را به پروفایل کاربری پیشفرض (Default ) کپی می کنید. از آن به بعد هر حساب کاربری ای بسازید به همان صورت است که شما تنظیم نموده اید.

ابتدا با حساب کاربری ای که دسترسی کامل دارد وارد رایانه شوید (حساب کاربری Administrator |بهتر است یکی بسازید|). و تنظیماتی که می خواهید انجام دهید از جمله آیکون ها را به دسکتاپ بیاورید، نوار وظیفه را شخصی کنید و تصویر میز کار را متناسب با سلیقه خود قرار دهید. خلاصه هر عملی را که دوست دارید انجام دهید!

یک حساب کاربری administrator با نام xyz بسازید. دقت کنید که نباید بر روی آن کلمه عبور قرار دهید. سپس به حساب کاربری جدید سوییچ نموده و دقت کنید که نباید هیچ تغییری اعمال کنید.

حال به Computer رفته و سپس از قسمت Organize در نوار ابزار پنجره Computer گزینه Folder and Search Option را انتخاب کنید.

اکنون به سربرگ Viewرفته و گزینه Show Hidden Files and Folder را انتخاب کنید. حال بر روی OK کلیک کنید و پنجره را ببنید. پنجره کامپوتر را هم ببنید.

حال بر روی آیکون Computer کلیک راست کنید و آخرین گزینه یا همان Properties را انتخاب کنید. یا به مسیر : Control Panel\System and Security\System بروید.

حال از سمت چپ بر روی لینک Advanced system settings کلیک کنید.

بر روی Settings در قسمت User Profiles کلیک کنید.

اکنون حساب کاربری ای را که در آن تغییرات را اعمال کرده بودید را انتخاب کنید و سپس بر روی Copy To کلیک کنید و سپس بر روی Browse کلیک کنید.

در پنجره Browse for Folder روی درایوی که ویندوز درون آن نصب شده است کلیک کنید و وارد Users شوید و سپس Default را انتخاب کنید. حال بر روی OK کلیک کنید. تمام پنجره ها را OK کنید و زمانی که از شما پرسیده شد که می خواهید پروفایل شما روی پروفایل Default نوشته شود آن را تایید کنید.

اکنون به حساب کاربری اصلی خود بازگشته و حساب کاربری xyz را حذف کنید.

از این به بعد هر زمانی که شما یک حساب کاربری جدید بسازید پرفایل آن از روی پروفایل Default تغییر داده شده توسط شما ایجاد خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد